Praat eerst met uw verloskundige. Een goed gesprek kan vaak al veel verhelderen en onvrede wegnemen. Mogelijk kan uw verloskundige meer uitleg geven over de manier van handelen en/of bejegenen of u excuses aanbieden.
Als u er zelf niet uitkomt, kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van het CBKZ. Dit kan
- telefonisch. Bel 088 – 024 51 23 (van maandag tot vrijdag van 9.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 16.30 uur).
- per e-mail (klachtverloskunde@cbkz.nl).
Zo dient u een klacht in
- telefonisch. Bel 088 – 024 51 23 (van maandag tot vrijdag van 9.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 16.30 uur).
- per e-mail (klachtverloskunde@cbkz.nl).
- Eventueel per post. Het adres is: CBKZ, t.a.v. Klachtenfunctionaris KNOV, Antwoordnummer 570, 4200 WB Gorinchem.
Om uw klacht goed te kunnen behandelen, hebben wij enkele gegevens van u nodig. Vermeld duidelijk:
- uw naam en adres;
- uw telefoonnummer en e-mailadres;
- de naam van degene over wie u klaagt en in welke praktijk deze persoon werkzaam is;
- een duidelijke omschrijving van het gedrag waartegen uw klacht is gericht.